Thursday, February 21, 2008

MEDAN

hari ni pc aku rosak...erm monitor dier tetiba terpadam...dah la opis ni tgh takder juruteknik...juruteknik g sambung blaja...arghhhhh...tu ler kelemahan teknologi...semua benda kita save dalam tu...bila sesekali dier rosak mula tak tau camaner cara nak buat kerja daaaaaaaaa...tensennya...

jadi aku guna pc member jap...dier takder arini g lawatan...tp camner aku nak buat keje erkkk...semua keje aku ada kat pc aku....ohorang IT cepatler berikan pertolongan cemas pada pc ku inih.....huuuuuuuu sadis tul....

meh ler aku sambung cerita-cerita percutian aku tahun lepas....ermmmmm...mana gambar2 nih???!!

bulan mei 2007 aku g medan ngan member...berdua jer...bila g medan nih...deir punya tempat yang memang kene pegi ialah....Danau Toba...pemandangan dier memang cantik giler....ermmm



pepehal bergambar kat sini dulu....heheheheh





bergambar ngan budak2 yang jugak datang dari KL...berkenalan kat Medan...sebab pakai tourist guide yang sama...heheheh ok gaklah meriah sikit instead of jalan berdua jer heheheh



























itulah contoh-contoh gambar yang anggun dan pemadangan yang cantik di sana...so marilah melancong hehehehehehe

0 comments: