Wednesday, March 25, 2009

TRIP TO BHUTAN


I'm leaving for bangkok tonite...before departing to paro (In Bhutan) tomorrow morning...erm letihnya...dah rasa letih..pagi2 td lak aku dah soksek2 bersin..makan ubat selsema terus weng...ayooooo...malam ni kene berpeleseran di airport Shuvarnabumi...sehingga sok pagi baru fly ke Paro, Bhutan..apa la aku nak wat ni yer? iskisk..cam penat jer.. dari Paro ke Thimpu lak tempat pameran..
hehehe sebenarnya sabtu n ahad nanti ada MOHEX Education Exhibition in Bhutan...selain itu ada lawatan2 ke Minstry Education , Ministry of Health, Ministry of labour (nak wat apa kat kem ni cam x relevan jer) n sebuah univ kat sana..

Bhutan? erm negara mana tuh? sejak aku diberitahu akan dihantar p sana baru aku tahu negara tuh wujud ekekeke...sebelah nepal bersempadan dengan China...di pergunungan Himalaya jugak la...search kat internet quite lovely view la...nagara yang masih banyak hutan...masih suci tak banyak tercemar...takperlah esok leh la aku menyksikan bagaimana rupanya....eheheh...sib baik p ngan chek rahimah ..best3 gi ngan kawan2 bukan g ngan bos2...

harap2 selamat pegi dan balik..dan berjaya promo education Malaysia kat rakyat Bhutan yang katanya pemalu dan tak outspoken ekekek sama la cam aku yang pemalu nih (setuju x kawan2? sekelian?) hihihik...pameran anjuran Kem Pengajian Tinggi ni disertai jugak beberapa IPTS dan IPTA..so g in group la nih...rombongan cik kiah ke Bhutan..

4 comments:

Don & Nor said...

syioknyaa....slamat pegi n balik.

Kherun said...

dah namanya pun bhutan, surely ada byk hutan... ekekeek...ada kena mengena ke?

Lynn... klu eden ni pelancong tegar... eko ni lak penjaga pameran tegar...hahaha... buleh ke?

ummicaca said...

lynn... len kali nak g mana2 kena pegi ngan boss... cam aku nih... baru geng, syiok banget..huhuhuhuh

safa said...

muaahahah...bestnyer kak hana nak p oversea ngan bos kesayangan beliau hihihi...

lebih kurang la kak kherun...tokey pameran tegar....mmg banyak utan la...banyak gunung....sejuk wooooo...cam jakun lak rasanya huhuhuhu...

kham tentu biasa ngan sejuk kan sbb korea bersalji bagai lagi....