Monday, April 6, 2009

huuuuuuu kete accident td

erm apake malang td pagi teraccident la pulak...kat roundabout pertama lepas kuar umah..kete aku kene cium dari belakang...iskiskis....aku tgk sarung tayar spare aku pecah...pastuh belakang tu ada la calar2 pastuh bunyik2 la pulak...erm dah jd keje nak p bengkel lak...malas tul aku...pompuan yang langgar tuh kata nak bayar repair...tak bayar kalu aku anta kaki pukul g umah dier..aku dah amek adres umah dier...ermmm..tp stil kene g setelkan jugak...tu yang maleh tuh...harap2 leh la siap betulkan ptg nih gak...malas nak g bengkel 2-3 kali...
yang aku geram dier kata dier salah...tp xde pun nak mintak mahap...pastuh dier kata aku lembap...hello kalo aku lembap dah lama kene hon dengan kete2 lain yang q belakang dier...atau deir sendiri hon ler kalo tak puas ati sangat...nih cerdik sgt langgar kete aku wat per...sekeh jugak minah ni kang...eiiiiii...gelojoh sangat macam dier sorang nak p koje...orang lain pun nak g koje gak...hampeh tul...nyusahkan orang jer

2 comments:

Ceni said...

Ni mara tahap gaban gayanyer ni...

sapa kaki pukul yg ada dlm simpanan stok ko lin? bleh den tau barang sekaki dua...

jgn mare nanti kena jual..

Kherun said...

tumpang geram... sesuka hati cakap org lembab