Saturday, February 20, 2010

I'm Back

haloooo I'm back keh3...cam la ada oang kesah ...mcm popular hihihi...sebelum blog ni terus bersawang rasa nak hapdet la gak...kang lupa terus psword lak kih3...erm di weekend yang malas inih...erm td baru masak tomyam sempoi...sempoi la aku taruk apa jer benda yang ada lam fridge tuh...maklumlah orng bujang yang malas masak...hehehe...
now aku dalam proses diet hahah yer ker aku diet nih....try to change benda2 yang dimakan dan try to menten exercise...sejak last 3 weeks aku exercise tp takla hari2...ada gak hari tak exercise...tp sebenonyer nak lost weight very difficult....nak naik senang sgt...oleh kerana dah agaklebih muatan baiklah aku bertaubat hahahah...nak bg muat balik a few kebaya yang dah tak muat huuuuu ....semoga tercapai ler cita2 aku nih walau selalu gak aku tertewas bila disajikan hidangan lazat depan mata...arghhhhhhh besarnya cobaan heheh

2 comments:

Ceni said...

Sib baik ko masih ingat jln nk ke sini lagi.. ingatkan nk dilupakan terus ajo dahh...

Mokcik setuju benar, nak naik sat jer, tapi kalu nk turun kan main payah lagi...

Crite mokcik lagi sadis, 3 mggu duk berkampung kat hotel , berat naik 3 kilo, maklum la insan mudah tewas ngan hidangan lazat hotel 5 bintang...

Skrg ni tengah duk buat catuan makanan tapi berat baru turun 300 gm jer... uwaaa sedey weyyy...

Don & Nor said...

hahhaha...mehlah duk korea.... boleh turun maaa.... ekekekek