Tuesday, August 26, 2008

bila ujan nak berenti nih?


dah dekat 6.30 ujan tak benti lagi nih...ingat nak balik on time...tak jugak tercapai hasrat hati aku nih...ujan la pulak...kalo kuar 5.30 td pun mesti masih sangkut kat jalan...so duduk ler dulu..ermmm...

minggu lepas aku g lawatan kat JB, balik tu singgah kat Kulai...umah kakak aku...Jumaat aku cutikan diri aku...pastuh ngekor dier pergi ke Sg Rengit (apa ker nama tempat pelik no). Diorang pergi jumpa dr homeopathy kat sana..jauh gak tempat tu dalam 2 jam nak sampai dari Kulai....erm bukan apa... jumpa Dr tu pulak bukan main lama...mula2 jumpa protege dier dulu...pastuh kene tunggu baru jumpa Prof Dr yang otai ler kan...pastuh jumpa dier lagi...pastuh dier soh tunggu petang nak jumpa lagi ...ala kasimm berapa banyak sesi daa...sempat g makan2 dulu...jalan2 dulu...pastuh petang pas solat jumaat datang balik jumpa Dr tuh lagik...pastuh dier soh plak tunggu tuk amek darah...kene tunggu lagi tuh...sabar jer ler....ala kasimmmm.....sampai tak tahu nak jalan ke mana dah....

jadi sementara acara tunggu menunggu tu sempat ler kitorang pergi makan2....



kakak aku dan keluarganya...cakap penuh smgt abg ipar aku nih... nak jadi wakil rakyat ker...ermmm aku pedulik apa janji makan sedap heheeh...best la masakan dier...ikan dier pon segar dan harganya berbaloi sgt dengan rasa dan kualitinya...hehehe lagi best sbb makan tepi laut banyak angin memang best...



tak tahula kapal2 ni dari mana lepak kat sini....


pas makan tuh cari port lagik mana nak lepak....heheheh last jumpa pantai...mungkin tempat piknik tp takder orang..yer ler tengahari Jumaat mana ada orang nak piknik...kitorang jer dah tak tahu nak ke mana...gara2 kene tunggu nak jumpa Dr...



cantik gak view dier...bolehlah amik angin jap...



layan ler si Dila nih nak main air kat pantai...mak bapak dier malas nak layan...





tak sesuai mandi ...ombak kuat n banyak batu...amik angin leh ler...
erm pastuh dalam sejam tinggalkan pantai...abg ipar nak solat Jumaat...pastuh jumpa Dr...nak maghrib baru sampai rumah...thril betol nak jumpa Dr...banyak sesi tuh..tu pun depa kene datang balik ari Ahad...

2 comments:

muddymask said...

dr tu nak mengubati ker nak menyakitkan..sakit hati jer dengar..hahaha

safa said...

hahahah tp dr tu cam expert...cajnyer pon belh tahan gak mahal...