Thursday, August 14, 2008

FRIDAY BLUES

hari ni dah jumaat...tp rasa cam monday blues lak hahahah....selasa n rabu aku ada visit di Sabah...semalam aku cuti heheheh..maka arinih terkebil2masuk keje heheheh....ermmm....

kelakar arrrrrrr masa kat Sabah itu hari, banyak no kejadian misunderstanding ehehehe...

hari mula2 sampai tu...sampai sana 6 lebih...erm dah gelap la sbb sana kan awal sejam dari sini..pas solat ...maka nak g makan ngan panel ... panel tu dari Poli Sabak..dier ada member kat Poli Sabah ni...so member dier ler bawak makan hehehe aku ikut jer...kitorang order soto makasar..budak amik order tuh tanya nak ayam ker daging ker otot...aku cakap ler nak daging...pastuh aku tukar nak ayam lah...pastuh panel tu order mi goreng spesel...mula2 datang air dulu air kelapa...mak aii...gelasnyer menyamai jak besarnya...terkebil2 nak minum kihkihkih.. pastuh datang ler soto...dier taruk daging dalam tuh plak.(aku kan nak ayam tadi).. pastuh tak lama datang la nasik goreng spesel.. aikkk panel tu cakap tadi kan nak mi goreng spesel ...so kitorang makan jer malas nak tukar kang lambat lak hahahah.... ooo kitorang pun buat kesimpulan...kat sini kalo ayam tu mungkin maksud dier daging lembu...kalo mi plak maksud dier nasik...kehkehkeh...

pastuh kitorang g Kg Air....aku ingat kg tu atas air cam rumah2 yang dipacak kat sg tuh...rupanya cam pasar malam...tp dulu katanya ctu memang kawasan berair dah kene tambak ler tuh...erm ctu banyak aksesori cam pasar Philippines tu ler...pearl, kristal blablaba...

pastunh balik hotel..dah sampai tu aku order la iron nak iron baju nak pakai sok.. pastuh alang2 dah order iron aku order sekali sejadah....sekali datang kalu jengjengjeng..iron bersama baldi siap gayung sekali kuikuikui...aku cam nak gelak tapi aku amik jer kihkihkih....betul2 tak ada kene mengena tuh...sejadah ngan baldi...apa relevannya..last aku gelak sorang2 cam orang sewel pun ada...kahkahkah...

masa nak balik lak...kat boarding pass tu dier tulis gate nak naik kapal nanti gate A2.. tapi dekat info penerbangan tu dier taruk flight ke KL A5...aku tgk kat A2 tu memang tak ramai orang...pastuh kerana panel cam cuak naper takder orang dier pun pegi tanya...erm rupanya betul yang kat boarding pass tuh...diorang pun buat announcement pembetulan...erm baru penuh tempat tunggu tuh...ramai tunggu kat A5...mujo panel aku tuh g tanya...kalo tak silap2 ramai yang terlepas flight heheheh...

tu ler kejadian2 misunderstanding kat sana...kadang2 sesetengah tempat mungkin ada beza ngan tempat kita heheheh tapi sejadah ngan baldi tu kan tetap jauh larinyer...iskkkkk...

2 comments:

Kherun said...

tak ada gambo posing ngan Cik Ron aka Hairuddin ka?...len x mintak la baldi, baru dia hantar sejadah...kahkahkah

safa said...

mungkin lain kali leh buat camtuh kot...oder terbalik tapi takut dier bagi tong drum terus kihkihkih...tak ada gambar daa..kamera bawak tp cam malas nak bawak sana sini heheheh