Thursday, September 25, 2008

SALAM AIDILFITRI

Hmm...hari ni bersilang2 emel ucap selamat hari raya masuk dari budak2 opis nih...ermm kadang2 aku terpk korang ni takder kerja ker? tolong ler aku nih kerja melambak2...nak cuti pun cam tak tenteram jer jiwa...cewahhhhhhh...tp cuti jer lah aku pedulik apa kan...hehehe lepas cuti kang baru aku pk nak teruskan kerja2 terbengkalai sbb cuti raya...hehehehe

apapun aku nak ucap jugak SALAM AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN kepada semua yang membaca blog ini. buat peminat (ada ker? cam artis jer bunyiknyer heheeh) yang mengucapkan selamat hari raya tapi aku tak reply minta maaf lah yer...ada kalanya menyepikan diri tu lebih baik dan menenangkan jiwa....

balik kampung berhati2 di jalan raya..jangan langgar lembu ke kambing ke tenuk yang melintas jalan hehehe bertimbang rasalah pada makhluk2 yang lain yang nak gunakan jalan gak walau dorang tak bayar cukai jalan....hehehe

Sapa yang tersesat di sabak tu singgah ler umah mak bapak aku kat Pekan Parit Baru, Sabak Bernam. lebih bagus lagi bawak ler lemang ker ketupat ker hamper ker..duit raya ker kehkeh...takut orang nak datang umah hahahah

last sekali nak pantun lah:

Indah kenanga tepi halaman
Mawar di jambangan menyebar haruman
Di hari raya kita bermaafan
moga persaudaraan dapat dieratkan
(isk cam tak best jer pantun nih buleh la)

0 comments: