Tuesday, September 30, 2008

MENJELANG HARI RAYA

hari ni 30 Syawal 1429 Hijrah bersamaan 30 Sept 2008, dah masuk hari ketiga lepak kat kg..heeh best tul dapat lepak2 tanpa memikirkan koje2 opis yang tak abes2 ...tak ada buat apa, cuma jahit manaik2 di baju ...ala sebenarnya baju tu memang dah ada manik, cuma aku jahit balik mana yang tercabut masa baju tu dijahit.... bukan baju raya pun..baju yang dah lama siap tapi aku lum pakai lagi...kira baju raya la tu kan...alang2 tak der xtvt tu baik aku update blog...tp pakai celcom broadband ni slow gak ler...tapi buleh la....

dah 2 ari aku jadi tukang masak yang terkenal kat umah nih hehehe...semalam aku masak daging ari ni masak ayam...memandangkan aku chef yang terkenal jadi lauk aku tadi la sold out dulu heheheh....



ermmm banyaknyer minyak tu yang lazat tuh hidangan penuh kolesterol, sehingga menjilat kuali...hihhihik...sebenarnya masak bukan susah kan cuma liat jer hihihik lebih2 lagi kalo kita rasa tak ada keperluan ikikiki...ayat coverline hihihi (takkan nak ngaku malas yer dak?).

kat umah ni sumer ada lak arinih...riuh rendah huh bingit...yer ler kalo dah ada 14 budak2 yang masih suker main mana nak senyap umah nih...posa pun masih larat berkejar2an...ari ahad ari tuh ada lak yang masuk spital anak buah n bapaknya sekali...suspect chikugunya ler denggi ler...


betul ker sakit nih cam ceria jer...kihkihkih boleh berposing2 pulak...mujo arinih ok leh discharge kalu tak mau ada yang beraya di spital....tragis tuh ....ok ler aku nak sambung dengan xtvt yang lain pulak ihihihik....nak join main mercun ler...kuat gak bunyik mercun sana sini..kata dah diharamkan pun dorang ada stok gak...bunyi meriam lagi....esok ari raya la katakan....

AKHIR KATA SALAM AIDILFITRI...MAAF ZAHIR DAN BATIN

0 comments: