Tuesday, November 18, 2008

aku yang stress..yer ker?

akhir2 ni aku rasa cam tak xcited nak update blog...naper erk.... mungkin ati tak rasa hepi kot.... minggu lepas jumaat-Ahad (7-9 Nov) g bengkel gubal soalan PTK....kat Awana Genting, tiba2 kene p ganti orang...erm aku pi jer...buat soklan objektif pun rasa mencabar gak...stress huuuu...20 soalan...
lagi stress dari jawab peksa rupanya wat soalan ni..yer ler pengalaman pertama tanpa apa2 xposure sblm ni... gambar ada sekeping 2 tp lum upload..

.
pastuh isnin terus keje arghhhh letihnya...bz giler sbb nak siapkan paper MJA...in the meantime ada bengkel dasar lak...buat 7 papaer dapat bawak MJA 6 jer...1 lagi KIV maaa....start jumaat sabtu buat paper...Ahad datang opis bentang paper kat appa...sampai 6.30 ptg baru siap dari 9.30 pg.... huaaaaaaaa....stressnya...tu pun paper aku tak abes present...isnin tenghari sambung bentang lagi 2 paper.....letihnya bila nak MJA ala kasimmmmmmm....ni pun da bnyk lagi...yang dah terbabas tempoh pun ada ...repot panel lagi lum kuar...aiyoooooo...stress...tu sbb urusan nak psang gril tak siap2...tak dan nak pk....ingat nak g setel ngan brader wat gril tu...sekali kalu appa nak wat meeting gak hari tuh...harus terkorban weekend ku...dapat cuti ganti takper gak....nothing..kecuali "saya yang menjalankan tugas" atau " saya yang menurut perintah"..

.
semalam (isnin) sesi editing paper la setelah diconteng2 dek appa...dah ler aku pegawai on duty...call lak bersilang2 masuk...dah tu siap student datang nak surat la....bila nak wat nih...ni atas meja dokumen baru lum bukak pun ada 2 dapat kamis lepas.....bz nya...tapi camner pun rasa nak balik awal jer arinih...tp ujan lak kat luar...kang sangkut lak kat jalan...last update blog jeeee.... ingat nak semak dok ni tp otak cam dah jem la....nak kene overhaul kot...

2 kali weekend yang tak cukup rehat buat aku rasa nak jd incredible hulk...urusan sendiri pun terbengkalai...huwwaaa lambat la aku nak masuk umah baru nih...ingat camner pun dis ni kene masuk la...pasang gril n lampu kipas then masuk ler...alamak langsir lum siap...heheeh ntah2 dah berkulat...dah lama beli tuh tak jahit2 lagi...aparaaa konon nak jahit sendiri last2 kang aku sepit jer kat tgkap kihkihkih...nak psang gril bunga2 langsir rupanya tak jahit sepit jer kihkihkih...cam setinggan...
wokeh nak baliklah ....

6 comments:

Kherun said...

sian Lyn... jgn lebeh2 sgt tensen tuh... kang copek tuo. Ujang kan ado...

hehehehe... sapo ujang tuh?

Ujang kek dlm majalah tu hah

safa said...

wlupun stres tp mantain mudo n jelito kehkehkeh.....ada lak yang muntah ngan jawapan nih kuikui

Don & Nor said...

kak lin...sy masukn link akak kat dlm blog saya...huhu..

Ceni said...

aku cadangkan ko tak yah la jahit langsir tu,ko pi jo beli kertas bungo kat kedai popular tu pastu balik umah ko tampal je kat cermin tingkap ko... jadik gak langsir bungo-bungo... ni mau nye aku konoa tempeleng ni menambahkan seteres org..

Selly Buke said...

sabaq lin... banyakkan bertenag.. hehe.. jgn lupa MJS lak .. hahaha

safa said...

memang ado yang kono tempeleng nih....siap terajang tersangkut kat tingkap...heheeh ni ekslusif nih langsir corak orang tersangkut kihkih

huwaaaaaaaaa MJS, MJA, PTK...waaaaaaa bnaykanya aturcara bulan 12