Monday, December 22, 2008

TRIP KE JB

Jumaat lepas, 19 Disember 08, aku n Mawar n Zira g JB dan Sabtunya tu terus melintas ke Singapore...yihaaaaa....bukan sepatutnya aku punya plan nak pasang lampu umah n cuci umah ker...heheh dah ngelat pegi merayo lak...ini sumer mawar n zira punya keje la meracun otak aku nih mengajak aku berpoya2...gantikan sorang yang tetiba tak dapat join... hehehh mula2 taknak tp akhirnya sampai gak kehkeh dah selamat balik pun hihihi terpaksa aku tunda projek tuk umah aku tuh

kitorang pg after opis...



meninggalkan opis menuju ke JB....eheheh first time g oversea tak naik kapal terbang...heheh



sampai JB jer terus carik tempat makan dulu ekekek...model ais kacang n nasik goreng cina...



nasik goreng ketam...menu aku



model otak2...iskisk mana lak ikan bakar tak sampai2 makan jer la....ikan bakar sampai kalu perut dah kenyang...

pastuh kitoang g lepak kat Danga Bay...ala2 funfair la ada kat situ



baru la betul gajah duduk camnih...



tak main takper janji ada gambar..kehkeh...



ingat nak naik sampan nih tp cam leh jatuh jer jantung nih ...apa erti membayar sesuatu yang menakutkan diri..iskkk..posing jer dah ler



muka tak sabar2 nak naik tram...



nak naik jugak heheh...



ketua rombongan Cik Kiah...merangkap tourist guide...pelancong tegar Singapore... kadang2 jd driver tram nih ekeke



eheheh rombongan Cik Kiah naik tram mengelilingi danga bay heheheh



gamabr depan zoo...



pastuh baru kitorang g check in kat Naza Hotel...gila penat...arghhhhhh tido dulu kumpul tenaga tuk ke Singapore esoknya...




3 comments:

mommy anis said...

inilaaa org bujang....hehe

Kherun said...

melancong gak akhirnya walaupun dah ada `rumah tangga'... heheheh

safa said...

hahahahah...saya memang ada rumah yang bertangga....muahahahahaha