Monday, December 1, 2008

Panggilan Haji

sabtu lepas 291108 kitorang p berkampung kat kompleks tabung haji, KJ hehe..kakak aku n suami n mak mertua dier nak p haji...maka seperti biasa moral support kene la bagi...maka kitorang sumer apa lagi pg la sana memeriahkan kompleks tuh hehhe..lagipun hari cuti kan...mak bapak aku n adik beradik sumer mai...hehehe kecuali sorang kat sarawak tu ler tak dapat join ... dekat je dari umah aku kompleks tabung hj nih tp tak penah jejak ...pernah sekali lebih 10 tahun lepas kot masa mak bapak aku g hj...tp masa tu malam...

bila dah berkumpul ramai2 tu maka apa lagi, acara makan2 la...heheheh ... cam peghak sgt hehehe lantak la...ala2 berkelah gitu...orang lain pun ada buat gitu gak...so takder la rasa pelik sgt...kakak aku bawak nasik lemak, kakak ipar bawak mihun goreng n kuih...so aku sebagai orang bujang yang tak berapa rajin masak maka aku bawak air jer...ok apa piknik ctu...rasa cam takde orang niaga nasik kat kawasan tu...junk food ada ler...kang kebulur lak kalo tak makan ekekeke...takut sgt tak cukup makan...yer la dok situ dari kul 11 sampai dekat kul 3 baru diorang dipanggil masuk...




tukang masak yang terkenal dalam proses nak menghidangkan bekalan heheheh




3 budak baju merah...




aku dok sebelah bakal mak aji heheheh ...ready nak makan heh



lauk-lauk sudah tersedia heheheh apa lagi jom la kita makan....



abang2 dan ipar2 duai..pegang perut tu gerenti dah kenyang sngat..bakal pak aji yang pakai kemeja putih..



siap balut dalam daun ...macam beli je... budak baju pink tuh la anak bakal mak aji...tinggal la dier kat kg...mujo cuti sekolah senang la....



my parents



besan mak aku merangkap mak mertua kakak aku yang jugak nak p haji...

semoga semua selamat pegi dan kembali dan dapat Hj Mabrur..aminnn...aku lak bila nak p yer...nanti lah lepas aku setelkan umah aku leh ler aku start saving g hj lak...tp bila dah bayar umah nih camner nak saving huuuuu...ya Allah murahkan rezkiku aminnn lagi sekali...



0 comments: