Saturday, August 15, 2009

internship ke?

hmmm tika dan saat ni aku tgh nak pack baju2 nak p Manila nih...sok dalam kul 9 kene bertolak ke KLIA...nak kene sampai dalam kul 10 am...flight kul 12 tghari...sbb apa nak ke filipina di musim2 H1N1 ni...erm sbb ada internship di ACCUUP (cam MQA la lebih kurang ACCUP ni) 17-21hb Ogos ni...erm haritu depa emel aku saja2 la reply...erm sbb ramai orang tarik diri maka yang tak tarik diri kene la pegi...pegi bertiga....aku ingat tak ler secepat ni...sekali bukan main cepat da...hmmm tau jumaat lepas dah ptg nak malam..masa tu lak aku tgh berbengkel kat melaka.minggu ni lak minggu kene siapkan paper MJA n MJS...rasa huru hara idup nih...
sampai la ni aku tak dapat pun itenary di ACCUUP ni...nak soh kitorang terjah je ke ACCUUP nih heheheh....ker nak soh kitorang melancong hihihihi...aku suker melancong nih ekeke...camner erk...pergi jer la dengan gaya memandai2 hahaha....tiket dah ada hotel dah ada...pi jer laaaaaaa....rasa takut pun ada...musim2 H1N1 ni kan tp dah dapat memo bukan leh ngelat...kalo ngelat seumo perkhidmatan takleh g oversea lak nanti.... doakan kitorang selamat p dan balik yer ...kotorang tu ialah aku, dayah n asri

1 comments:

Ceni said...

Dah sampai manila lum? Smoga deligasi korang selamat pergi dan selamat kembali