Friday, October 23, 2009

TODAY IS MY BESDAY

Alhamdulillah aku masih di sini, dipanjangkan umur dan sekali lagi mengingati tarikh ulang tahun kelahiran....yang ke berapa? cuba teka? seperti biasa kalo anak2 buah aku tanya, Cik Lin umo berapa? Cik Lin 15 tahun hehehe so tahun ni ni 16 tahun kehkeh...
tima kasih pada kawan2 yang ucap besday yo...tahun lepas besday aku selepas seminggu adik aku meninggal...rasa saya jer...dan besday kali ni pun masih ingat gak....ermmm
Semoga dalam setahun akan datang ni aku dapat:
Mengecunkan umah aku tuh heheheh...maklumla kadang2 rasa ni umah ke store heheheh...bak kata kakak aku umah ko ni paling miskin di kawasan orang kaya heheheh...sebenarnya mmg yer...boleh kata most of my neighbours extend umah dorang kecuali aku jer...aku suka yang original hahahahha (cakap jer la takdak RM heheh)
heheh nak ke muar ni ada Edufest...aku rasa aku dah nak pencen le poi pemeran nih...kdg2 buhsan...adioss

0 comments: