Thursday, April 24, 2008

KENAPA WARNA WARNI DUNIAKU?

Erm...kenapa Warna Warni Duniaku? sbb dunia ini memang berwarna-warni, kalo tak mesti kaler itam putih jer mcm kaler tv dulu2...heheheh
macamana kita nak warnakan hidup ini bergantung pada kita sendiri. kita nak hidup kita ceria ker mandom ker serius ker asyik nak cari pasal jer ker nak menyusahkan idup orang je ker nak layan blues je ker...tu semua pilihan kita sendiri kerana apapun yang terjadi, berjalanlah tanpa henti kita semua di bumi ini selagi belum dijemput ilahi....
apa aku merepek nih...sejak aku reti buat blog ni asyik nak buat posting jer....heheheh cam wartawan hiburan pulak...kihkihkih..tp at least aku tak cerita gosip artis..aku cerita warna warni duniaku ajer...erm...tp asyik cerita pasal diri sendiri jer kang orang kata perasan artis lak.....cam ada orang nak baca cerita aku nih heheheheh..takperla..aku nak buat arkib jer blog ni....kang lagi 20 tahun mesti best aku baca apa yang aku tulis arinih (kalo umo panjang)...jd diari hatiku....hihihhihihi apa2lah janji aku rasa best..apa yang orang lain rasa tu dioarang punya pasal ler.....lagipun sementara aku tgh xcited update blog...mungkin esok lusa aku boring lak hihihhi...g solat asar dululah ...chowcinchowwwwwww....

0 comments: