Sunday, July 6, 2008

Cerita kucing meowwwwwww


ari jumaat tu after opis terus balik kg....ala sangkut lak kat federal hiway...ni malas balik bila waktu perdana ni....dekat isyak sampai ler kg....heheheh sebab turun merayo kat sg besar jap....

heheeh dah 2 bulan aku tak balik...last balik arituh masa labour day...erm 2 bulan...tp tak ngaper ler in the mean time mak bapak aku ada turun KL 2x...jumpa gak dorang walau tak balik pon....

kucing arituh dah makin besar...dah sama besar ngan mak dier...tp sekor mati n sekor lagi hilang...tinggal ler seko ...tp mak kucing ni pun dah beranak lagi...erm ada 4 eko lak yang baru nih....cute2...ikikiki....



kan kiut tuh ....ermmm..tp sian si 4 beradik nih...mak dier macam buat tak layan jer....ntah dier bagi breastfeed anak dier ntah tidak....dier wat bodo jer...kalo bagi nenen pon sbb adik aku paksa dier bagi nenen...kutip anak dier n amik mak dier soh susukan....hahahahahak...



hmmm tu pun macam nak tak nak bagi jerrrr ...dier lebih rela bg nenen kat anak dier yang dah besar panjang...sama besar ngan dier...dier bg nenen...siap anak sapa ntah pon dier bg nenen....(yang sebaya anak deir yang dah besar tu ler)...tak patut betul...yang baby dier tak layan...erm aku cakap kat mak aku...mungkin bapak anak dier yang baru nih dier tak suker kot...ikikiki...kene kawen paksa...agaknya lah...sbb dier buat derk jer ngan anak2 kecik dier nih...anak yang dah besar panjang lak disusukan...tak paham ler mak kucing nih....ikikikiik...



sebagai gantinya mak aku bagi ler si baby kucing ni makan ikan...cover susu yang tak cukup...hmmmmm ataupun dier buat tak tau ni sbb dier dah pregnant lagi ker hapa...hehehe lebih2 lak aku masuk campur urusan kucing ....


0 comments: