Tuesday, July 22, 2008

MOHEX Miri 2008

Baru masuk opis hari nih...erm...semalam dua hari lawatan kat UCSI...arghhhhhh bengang betul panel buat hal tak mai...hampessss...pastuh kete opis lak berterabur....kene tinggal lak....hari malang ler isnin tuh...rasa dah nak bertukar jadi hulk jer ari tuh grrrrrr....

Minggu lepas aku ke Miri ada MOHEX lagi...MOHEX ke 4 aku g tahun ni daaa.... masa boarding nak naik flight ke Miri tuh aku cam dah lambat cket...kira cam orang last nak masuk kapal ler...dalam aku terkocoh2 nak masuk ke kapal tu tetiba aku cam nampak ada orang aku cam pernah nampak kat tv jer...dier macam tunggu somebody...aku rasa dia nak masuk kapal ni gak sbb dier dah ada kat tempat tunggu tu kan...bila aku dah masuk ke terowong nak masuk kapal tu...aku baru teringat sapa la mamat tuh...aku pun sapa ler dier...U Ferhad ker? hehehe dia cakap yer....heheheh aku sapa dier tanpa tgk mukanya kehkehkeh...yer la dah terlepas akud ah masuk terowong tu baru teringat..takkan nak patah balik kot kang nampak cam jakun sangat..heheheh mujo dier encem aku sapa gak ler...kalo tak encem sori ler kehkehkeh....tp takder ler nak mintak autograf ker...huh apahal...aku sapa tu pun kira bagus...kadang2 tu perasan orang tu artis tp aku buat tak tahu jer....

masa hari pameran tuh agak boring tak ramai orang sangat...tp seperti biasa kene la let go kan barang2 (buku n souvenir) tu hehehe sapa nak angkut balik berat maaaaaaa..MOHEX ni dibuat kat Boulevard Shopping Centre, Miri).



Dr. Idris dan Saman menunjukkan muka boring menunggu orang yang tak datang heheheh (Deris tu ada lawatan kat Miri, saja datang nak lepak petang2 lepas dah abes lawatan ler tuh).



akhirnya kitorang amik gambar sesama sendiri jer ler khekehkeh....mengabadikan kenangan....



masa hari Sabtu tu ada la persembahan tarian dari kumpulan Sanggar Budaya Sarwak (aku ingat2 lupa la nama grup dorang nih)...ada a few jenis tarian ikut suku kaum di Sarawak la....





penari sama baju je tukar2 n tarian tukar2 heheheh



tapi yang aku suka tempat kitorang menginap hehehehe...cantik...ni luar biliknya...rate pon bleh tahan ler....ermmm kat Miri Marriot Resort n Spa...



luas bilik dier..katil besar n bantal pun banyak...ada 10...ni cam leh tdo 4 orang jer...sapa ada anak 2 orang pun kira ok ler kalo nak stay kat cni heheheh...





lanskap yang mendamaikan cewahhhhh...ijau jer...actually lokasi dier tepi laut...tp laut tu takleh mandi la...



view di kolam renangnya...so sapa ada duit lebih tu leh ler makan angin kat cni heheheeh...

2 comments:

mommy anis said...

makcik lyn...awat ko tukar nama blog...ke ada dua....aktif 2-2 yaaa

safa said...

taklah...aku pakai yang ni jer...aku dah tukar adress jer....kihkihkih