Monday, July 7, 2008

huuuuuu sadis

ermmm...bila waktu2 nak MJA (mesyuarat Jawatankuasa Akreditasi)..pada yang tak tahu ..MJA nih meeting tuk luluskan or bagi akreditasi program2 IPT....rasa nak sewel pun ada...arghhhh..aku rasa suatu masa dulu...waktu aku baru masuk LAN nih aku ada gak wat penilaian progam ni..tp masa tu aku rasa tak ler se complicated sekarang...ermmm....letih ler...last2 bulan Julai nih dapat bawak 2 paper jer daripada 4 program yang aku ingat nak bawak dalam meeting....hmmm... rasa nak mengong pun ada jap...arghhhhhh...bila camnih mula rasa nak pencen ...tp camner nak pencen utang banyak ....huuuuuuuu

4 comments:

SweetHeArT said...

Lin , nanti one day kalo ko nyusukan anak ko leh amik gambar cam pic kucing tu tak ..leh aku tgk lam blog ko selalu ...alahh bukan luak pun ekkeekeke ... kalo ko marah baik ko tanyer ibu kucing tu adakah dia rela dilakukan sedemikian ...ekkek jawab2

safa said...

apahal lak ko nak tgk? miang ker hapa? dah balik dari kelantan ker? tanya la kucing tu sendiri....

SweetHeArT said...

biler aku gi kat profile n klik kt selangor or shah alam makkk aiii ramainyer list blogger lm saner ,,,mcm2 citer ader ..gi skodeng design n makeup blog yg unik ..siap ader lagu biler on dasyat n kreatif....klo ko dah terer nanti ajar aku yek ..leh kan sifu....x sabar nk tgk pic ko nyusukan anak hahha

safa said...

tak da masa ler nak mekap bagai..lagipun kang jadi berat..bila tukar layout pun kadang2 ada benda dalam blog nih hilang lak....apa ko gila ker nak tgk gambar orang susukan anak...megyoyan kehkeh....masa mak ko breastfeed ko dulu tak hingat ker? ikikikih