Tuesday, January 20, 2009

yihaaaaaaaaa

yahoooo...esok aku nak cuti sehari jer...bukan apa...dah sebulan aku tak leh cuti sbb aku tgh cover Selly maternity leave...heheh 1st time cover orang takleh cuti 28 hari...merana maaaa tak leh cuti....hihihi tp itu hari ermm last week aku mc 2 ari sbb demam....hihihi...mungkin sbb aku penat sgt kot...keje double dari biasa...pastuh penat pindah umah plus pindah2 kat opis nih lagi...last system pun out...mujo tak shut down terus .....
esok aku ingat nak p ikea...heheh nak mencari sesuatu...tuk umah....tak abes2 ngan umah nih...letih la....nak baliklah...kadang2 aku rasa apa ler makna ada umah tp aku balik asyik malam jer....ermmmm...malang tul...nazrul dah halau soh aku balik td hihihi...pi pi balik umah lawa pasal apa hang dok sini lagi? hihi...ni nak balik ni tp update blog dulu sbb hepi sok nak cuti yihaaaaaaaa

5 comments:

Kherun said...

bila nk tunjuk dalaman umah baru nihhh

safa said...

hahahah.malu sih umah cam tongkang pecah...apa kaba org Jepun? ehehehhe

mommy anis said...

oitt...ko bila nak wat housewarming ahh???

safa said...

nanti dulu arrrrrrr....banyak benda lagi lum psang...tak sesuei ajak la nih....ekekeke....tunggu la barang setengah tahun lagi ke hihihi

ummicaca said...

la......... aku baru nak teruja pasal tetiba lak hang coret pasal cinta... puitis n kreatif lagi!rupanya hasil nukilan ujang..ceh!tak jadi aku nak kagum...