Wednesday, November 11, 2009

ACCIDENT LG KETE NIH

td pagi kete aku accident lagi...arghhhhhhh berapa kali nak kene cium belakang la kete aku nih....dakah kete ini patut mandi bunga..atau mandi tolak bala...heheh apa aku merepek nih...takde kene mengena segala mandi2 tuh ...
masa kat federal hiway (masih arah shah alam) tu lane kanan sekali tu agak clear dan orang agak laju la...pastuh tetiba flow cam slow dan benti..so aku brek dan cis Kancil biru kat belakang hentam aku...mujo la aku tak hentam orang depan...dan mujo orang belakang kancil tu pun tak terlanggar kancil tuh ...kalo tak mungkin lagi teruk...mujo keta aku ada kangaroo bar..dier hentam kangaroo bar tu belah kanan dan terperosok masuk bawah bumper...bumper cam terbenam ke dalam cket...musti nak kene g ketuk ni..RM lagi...geram tul la...geram berganda sebab kancil KAPXXXX tu blah camtu jer...pas dier langgar, aku baru tejenguk2 nak tgk dier, dier masuk lane tengah dan ke kiri dan terus lesap...masa tu pulak kete banyak dan menutupi kelibat kancil tuh...dah aku tak sempat nak tgk apa nombor plat dier...dapat huruf jer Kancil biru KAPxxxx...ooo takpe ko lari yer...sok lusa musti dier kene balik...silap2 lebih teruk lagi...kakak aku cakap ko sumpah dier masuk bawah lori...heheh sapa yang xcden nih dier lak lebih emosi...
aku nak repot ke tak pun tak tahu sbb kecederaan tu aku rasa tak serius (walau still need RM la kan) + aku tak nampak lak huruf plet dier tuh...kalo claim pun insuran kete aku rasa tak berbaloi la...tp leh gak repot utk rekod jer la kan...tgk dulu, nanti aku g bengkel dulu tgk estimate berapa anggaran nak repair...ala Kasimmmmm...(eh kasim tak bersalah dalam hal ni)..tp tak tahulah kalo mamat tuan kancil yang lari td tu nama Kasim kan...kalo nama dier Kasim bedebah kau Kasim..

mungkin aku kene pakai kete kebal kot...heheh leh aku lak langgar orang ngan konfiden...tp mana ada kete kebal jual di pasaran...order ngan Kementerian Pertahanan dorang nak layan tak yer? aiseh kene hold la impian nih....

2 comments:

Kherun said...

tahun ni jek, mcm2 dah sang kembara nyer demand...

safa said...

eheheh kenderaan rasmi ke sana cni...apa leh buat...ramai berminat nak cium belakang dier isk3