Friday, November 20, 2009

pillow talk lagi

erm dah kul 12..lantuk lak mata nih..tp cam nak menaip2 sebelum tdo...heheheh...skrg aku kat seremban...sok ada lawatan OUM pp Neg9 jer...bagi la jauh2 london ke paris ke hehehe ni seremban jer...busannya orang len cuti aku lak koje...erm tp leh escape gotong royong opis sok hehehehe itulah kelebihannya...isk sapa la melalak2 malam2 nih...kene sawan ke...tak reti2 nak senyap dah malam nih..cesssss
tadi pagi masa nak p opis bibik jiran sebelah umah aku gtau majikan dier meninggal..aikk..Innalillahiwainnailaihiraji'n...jiran aku tuh aku ingat umo pun 30-an la...anak 3...yang sulung aku rasa darjah 1 ke 2 camtuh...yang kecik baru setahun camtu la...erm terkezut pun ada...katanya tak sakit...cuma batuk2 dalam kul 4 pagi td..sesak nafas n on d way ke hospital tu la meninggal...tghari tadi aku balik nak ziarah...rupanya jenazah dah dibawa ke masjid tuk sembahyang jenazah..pas solat jumaat katanya terus solat jenazah...dan terus kebumi...untung gak dier meninggal hari Jumaat..dapat rahmat hari jumaat...
moralnya mati tu bila2 jer...senang jer nak mati...aku tgk jiran aku ni fit jer orangnya..takla gemuk ke boroi je...ustaz asri tu pun tetiba jer meninggal arituh..senang jer...ada gak yang susah nak mati (tu kes orang yang bela2 la)..sampai nak kene bukak bumbung la..erm...isk takut pun ada..takut bila la giliran diri sendiri...even adik aku pun dah meninggal..sesungguhnya cukuplah KEMATIAN itu sebagai PENGAJARAN...utk muhasabah diri

0 comments: