Tuesday, June 24, 2008

BERKORBAN APA SAJA



Berkorban apa saja
harta ataupun nyawa
itulah kasih mesra
sejati dan mulia

hmmmm.....

kepentingan sendiri tidak diingini
bahagia kekasih saja yang diharapi

berkorban apa saja
harta ataupun nyawa
itulah kasih mesra
sejati dan mulia

untuk menjadi bukti kasih yang sejati
itulah tandanya jika mahu diuji
********************
hmmm malam tadi tgk cerita Hang Tuah....ehehehehe....sedapnya sora P Ramlee tu erk....ntah betui ke dak lirik nih aku belasah jer .....ada ker dier ngorat tuan Puteri Tun Teja tu ngan lagu ni ler...pastuh dier larikan putri tu bagi kat Sultan jer....huh tak paham betui la...setia membabi buta...agak2 la...dah ler lari naik sampan lak...dari Pahang ke Melaka...heheheh kalu zaman sekarang ni kita naik sampan sebagai pengangkutan utama...camner ropa erk....hihhihik...sekarang pulak kan Pak Lah soh berjimat...nanti mungkin kita patut pegi lawatan IPT naik sampan kot...kehkehkeh...lawatan minggu depan, minggu ni kene pegi...nak jimat la katakan...hahahahahah..jgn lupa bekalkan jaket keselamatan sekali...pastuh jgn lupa bawak joran...sambil layan boring sebelum nak sampai tu leh le mancing2 ikan dulu...ikan duyung ker...alamak pawang buaya pun kene bawak daa takut terserempak boya kang jadi lauk lak kita.... heh apa aku merepek nih.... kalo dah tahap merepek ni elok balik jer...kang buat keje pun ntah hapa2 dibuatnya....

2 comments:

SweetHeArT said...

amboi pantang aku publish ader jer ko komen yerr....ko cari ler sendiri mane courple aku dulu then nanti oneday tau lerr...thanks 4 ur concern

safa said...

dah ko letak aku tanya ler..aku kan mami jarum nak cbuk eheeheh