Monday, June 9, 2008

MINYAK OH MINYAK

Hmmm....bosan tul edit report nih....naik juling bijik mata nih ihihihhik kadang2 banyak sangat edit dah macam report aku pulak hahahahah jd apa tujuannya kita bayar assessor tp at the end kita jugak yang kene meng alter report diorang ....

semalam cuti sabtu ahad dok umah diam2 jer...hibernate...biasanya aku rajin gak pg tgk wayang early bird ker...merayo pg makan umah akak aku ker (sebenarnya kakak aku ajak ptg sabtu tuh tp dier sms lambat sangat sedar dah petang sangat hehehehe pastuh ujan lak masa tuh lagi ler aku liat nak kuar umah..)......tp sejak harga petrol naik 5 Jun lepas, mati dah sumer perasaan nak berpoya2...cewahhh...yer ker? ker mati 2-3 hari jer...bila dah immune dengan harga baru 2.70 ni kang kembali ke sedia kala jer...

yerla biasanya kita perlukan masa utk membiasakan diri...bila dah terbiasa tu kang orait jer...sebenarnya aku lum pernah isi minyak kete dengan harga baru lagi...tank ada 1/2 lagi...erm aku takut waktu aku nak isi kang berguling2 lak kat petrol pump tu takleh terima hakikat...moralnya bayar pakai kredit card jer spy tak rasa sgt...kalu bayar cash mau pitam....aku kira2 agak2 nanti dengan harga baru ni nak full tank keta aku mau dekat rm100.00...banyak tu bezanya....dekat 30rm bezanya daripada sebelum nih....apa nak buat erk? naik beskal ok ker?...iskisk mana sesuai pakai kebaya naik beskal ...hilang keanggunan dan kejelitaan aku nih hahahahaha.....

1 comments:

Nur Diana Syahira.. said...

Kakarla...Unty Lynn, dr perasan baik perasantan..Syahira-Anak Kak Kherun/nurdianasyahira@gmail.com/nurdianasyahira@yahoo.com