Wednesday, June 4, 2008

dah gemuk ker? huuuuuu

erm..nak balik tp ujan lebat kat luar...kalu kuar sekarang pun silap2 kul 8.00 baru sampai umah....lately ni aku terasa yang badan aku nih cam semakin sihat..hahahahha...anak buah aku pun cakap Cik Lin gemuk...wahwahwah mulut takder insuran...erm tapi betul la...mula terasa bila baju kebaya aku dah mula merekah heheheh camana ha....kebaya2 yang longgar tuh ok lagi la leh pakai...yang ala2 muat2 jer harus nak merekah cam incredible hulk...camana tu hukumnya...badan yang membesar ker baju yang mengecut nih...sapa yang bersalah?!!
nak kata aku makan banyak sangat pun sehari sekali jer makan nasik...kadang2 tak makan nasik pun...aku tau sebab kalori yang diambik tak dibakar..sebab tak exercise...takat jalan2 dalam opis nih berapa kalori sgt ler terbakar...maka langkah yg wajar diambik mungkin kene datang dan balik opis berjalan kaki kot....heheheh praktikal ker idea tuh..
kalu nak berjalan ke opis kene start kuar umah kul 5.00 pagi tuh...kang tak dapat solat subuh lak..pastuh kene kidnap pulak kang awal sangat...kene keja anjing ker sapa susah..aku gak susah...hmmmmm apa aku nak buat erk.... buat tak tau jer la kot.. heheheheh

1 comments:

Kherun said...

kahkahkah...kalako giler... laki den pun golak samo... agaknya makin sihat sbb slalu mkn hati... makan hati ngan appa...